بنویس 14 بخوان 100

فکر کنم یه سالی میشه وبمو آپدیت نکرده بودم……

واقعا توییتر جای وبمو پر کرده! هر چی بخوام بنویسم اونجا می نویسم دیگه! کم کم به مینی مال نویسی عادت کردم! البته خب باید بپذیریم که دیگه تب وبلاگ نویسی هم مثل اون روزایی که جوون بودم نیست و الان شبکه های اجتماعی تا حدود زیادی جای وبلاگها رو گرفتن! ولی خب بعضی مطالب هستن که واقعا جاشون تو همین وبلاگ شخصی خودم آدمه هنوزم! عادت پسندیده ی منو که در پایان هر ترم عکس کارناممو جهت تنویر افکارتون میزاشتم که فراموش نکردین؟ خب این ترمم علیرغم اینکه نمره هام هنوز کامل نیومده (جون میکنن یه نمره بدن استادای گشاد الدوله!) البته اهمیتی هم نداره! چون اصل کاری نمره هامو گذاشته! اصل کاری کیه؟ کسیه که این ترم باهاش 6 واحد تخصصی داشتم! کسیه که 6 ترم باهاش یه درس بر می دارن که پاس کنن نه 6 واحد تو یه ترم!:D کسیه که اسمش برای هر دانشجویی توی دانشکده ی فنی مهندسی واحد رودهن کفایت می کنه تا بی خیال برداشتن اون درس بشه و منتظر فرا رسیدن فصل تابستون و برداشتن اون درس با یه استاد دیگه بشه! کسیه که ترم اخری منم واقعا از سر اجبار دو تا درس باهاش برداشتم (تابستون رفتن واسم اُفت داشت!) ولی پروردگار رو شاکرم که تونستم باهاش جفت درسا رو پاس کنم اونم با نمره ی 14! عنوان رو دوباره بخونید : بنویس 14 بخوان 100! واقعا کم پیش میاد بیشتر از 10 و 12 به کسی بده! واقعا اهل من بمیرم و تو بمیری نیست! روم نمیشه به مدیر گروهمون یه ایمیل بزنم بگم این دو تا 14 رو قاب بگیر بزار بالا در دفترت هر کی اومد پیشت گفت استاد فلانی منو برای شونصدمین ترم متوالی انداخته بگه بیا! آدم داریم باهاش تو یه ترم 6 واحد پاس کرده اونم با نمره ی 100! عذر میخوام 14! واقعا این ترم اخری زیر فشار استرس و درس له شده بودم! 23 واحد تو یه ترم داشتم اونم همه دروس کمر شکن! ریاضیات مهندسی ، کامپایلر ، میکروکنترلر ، شبکه های کامپیوتری ، پروژه و……..یعنی واقعا پروردگار رو شاکرم که علیرغم اینکه هنوز همه ی نمره هام نیومده ولی با این دو تا 14 دوست داشتنی آرامش رو به من بازگردوند تا امروز بتونم با اطمینان اینجا بنویسم که دوران تحصیلم به پایان رسیده ( دو تا درسم اگه بیافتم معرفی به استاد هست!:D ) و افتخار کنم به اینکه نه هیچ ترمی مشروط شدم و نه به زور واحد تابستونی برداشتن التماس دعا و مایه دادن و…….فارغ التحصیل شدم! و این دوتا 14 دوست داشتنی رو هم به عنوان شاه بیت پایانی دوران تحصیلم بدونم و ارزششو رو قطعا بیشتر از تمام اون 138 واحد دیگه ای که پاس کردم می دونم! واقعا تا وقتی با <<دکتر حاج رسولی ها>> درس برنداشته باشین نمی تونین درک کنین که 14 گرفتن ازش چقدر با ارزش و مسرت بخشه! با فونت بزرگتر می نویسم :

بنویس 14 بخوان 100

الحق و الانصاف که آدم وقتی نهایت تلاششو برای به دست اوردن یه چیزی می کنه فارغ از نتیجه ی کارش باید به خودش افتخار کنه!

زیر نویس :

دکتر حسین حاج رسولی ها مدرک فوق دکترای (PHD) خود را از دانشگاه ویکتوریای شهر منچستر انگلستان اخذ کرده است. وی سالها در دانشگاه های معتبر فنی تهران تدریس کرده است. تالیفات وی در بالغ بر 6 رشته ی تخصصی در ایران منتشر شده است. تدریس به زبان انگلیسی در سر کلاس های درس و بستن درب کلاس و عدم اجازه ی ورود به کلاس پس از آغاز کلاس از ویژگی های منحصر به فرد وی است. اخلاق بسیار تند و عدم تسامح با دانشجویان به ویژه در مقوله هایی همچون نمره دادن از دیگر ویژگی های اوست. حاج رسولی ها شناخته شده ترین و پرافتخارترین استاد دانشکده فنی مهندسی واحد رودهن در حال حاضر می باشد.

1 پاسخ به “بنویس 14 بخوان 100

نظر بدهید