پیمان خون

https://i0.wp.com/www.valmuller.com/wp-content/uploads/2012/10/blood-brothers.jpg

پیمان خون! اسم اولین کتاب از مجموعه ی سه جلدی <<هفت روز شوم>> به قلم نورا رابرتز نویسنده ی مشهور آمریکایی (سومین نویسنده ی پر در آمد دنیا) بود! کتابی که همین چند روز پیش خوندنشو تموم کردم! انصافا در سبک فانتزی اثری فوق العاده محسوب میشه! و به قدری زیبا بود که به محض تموم کردنش کتاب دوم این مجموعه ی سه گانه رو شروع به خوندن کردم! مجموعه ای که از همون آغازش منو یاد سریال The Secret Circle انداخت! سه پسر بچه در شب تولد 10 سالگیشون با هم پیمان خون می بندن و همین امر باعث میشه که هر هفت سال یک بار در هفتمین روز از هفتمین ماه سال به مدت هفت روز اتفاقات بسیار ناخوشایندی در شهرشون رخ بده! حالا این سه بسر بچه که بزرگ شدن به کمک سه زن بالغ که به نوعی به این قضیه مرتبط می شوند می خواهند جلوی این وقایع دردناک رو بگیرند و طلسم شهرشان را باطل کنند………..

خیلی توضیح نمیدم راجع بهش چون مزه اش میره! در همین حد بدونید که اگر به کتایای فانتزی مثل هری پاتر و The Vampire diaries و The Secret Circle علاقه مند هستید بدون شک از خوندن این کتاب لذت خواهید برد!

کتاب رو از لینک زیر می تونید بخرید:

http://www.adinehbook.com/gp/product/6005138344

لینکی واسه دانلودش پیدا نکردم! بخریدش! قدرت قلم نویسنده به قدری اعجاب انگیزه که محاله پشیمون بشین!

پی نوشت :

جلد دومشو سه روزه شروع کردم به خوندن بالغ بر صد صفحه شو خوندم! اگه نخوام بگم از جلد اولش قشنگتره قطعا دست کمی هم ازش نداره!

آهنگ نوشت :

آلبوم جدید رضا صادقی دیروز اومد که بدون شک اولین قطعه از این آلبوم که در سبک راک ساخته شده یکی از بهترین های این آلبومه:

لینک دانلود

نظر بدهید